مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 14:412016-04-28دانش

هفته فناوری نانو در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود


ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و استانداری خراسان رضوی، پنجمین هفته استانی فناوری نانو را از 11 تا 15 اردیبهشت ماه در این استان برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و استانداری خراسان رضوی، پنجمین هفته استانی فناوری نانو را از 11 تا 15 اردیبهشت ماه در این استان برگزار می کند.

برنامه های دانشگاه فردوسی مشهد در هفته فناوری نانو اعلام شد.

1- برگزاری سمینارهای آموزشی فناوری نانو شنبه 11 اردیبهشت، ساعت 12-9، دانشکده علوم یکشنبه 12 اردیبهشت، ساعت 12-9، دانشکده مهندسی 2- نشست تخصصی مدیران استان، اساتید و نخبگان با حضور دبیر ستاد نانو یکشنبه 12 اردیبهشت، ساعت17-14، دانشکده مهندسی 3- برگزاری کارگاه های تخصصی کارگاه ایمنی نانو مواد و مدیریت پسماندهای شیمیایی، دوشنبه 13 اردیبهشت، ساعت 12-9، دانشکده علوم کارگاه ثبت پتنت و تجارب موفق تجاری سازی نانو، سه شنبه 14 اردیبهشت، ساعت12-9، دانشکده علوم در پایان برنامه های آموزشی، گواهی حضور از سوی ستاد توسعه فناوری نانو به شرکت کنندگان ارائه می شود.

از علاقمندان به شرکت در این برنامه ها دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر انجمن علمی نانو فناوری- دانشکده مهندسی تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فناوری نانو در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود

هفته فناوری نانو در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود