مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 11:202016-04-28دانش

توقف اجرای آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی


دبیر هماهنگی نهادهای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور از اعتراض اعضای هیات علمی به آیین نامه ابلاغی وزارت علوم در خصوص ارتقاء هیات علمی خبر داد و افزود: - ارتقای اعضای هیات علمی فعلا بر اساس آیین نامه قبلی صورت می گیرد و آیین نامه جدید متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر صفاپور در سومین همایش نمایندگان نهادهای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور با بیان اینکه برخی از روسای دانشگاه ها از تشکیل نهادهای مذکور نگران هستند، افزود: این نهادها برای انتقال مشکلات اعضای هیات علمی به مدیریت و برطرف کردن آنها تشکیل شده اند.

وی با اشاره به ضرورت نظرسنجی از اعضای هیات علمی در تصمیمات مختلفی که در وزارت علوم اتخاذ می شود، گفت: اگر وزارت علوم قبل از تدوین آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی از خود اعضای هیات علمی نظرسنجی می کرد این آیین نامه در طول سه ماه سه بار مورد اصلاح و بازنگری قرار نمی گرفت.

دبیر هماهنگی نهادهای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور در ادامه با اشاره به قدمت 100 ساله آموزش عالی در کشور، گفت: باید بررسی شود چرا با وجود اینکه 100 سال از قدمت آموزش عالی می گذرد هیچ تشکلی در زمینه رسیدگی به مطالبات اعضای هیات علمی تشکیل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف اجرای آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی

توقف اجرای آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی