مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 09:402016-04-28دانش

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کتابخانه های دیجیتالی


مدیر گروه اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه امام رضا(ع) از پذیرش دانشجو در رشته مدیریت کتابخانه های دیجیتالی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، دکتر رداد با بیان اینکه ایده راه اندازی این گرایش در ایران و نیز تهیه سرفصل های آن برای نخستین بار در سال 1390 از سوی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مطرح و انجام شد، اظهار کرد: این گرایش در قالب 32 واحد شامل درس های پایه 10 واحد، درس های اختصاصی 18 واحد و درس های اختیاری چهار واحدی ارائه می شود.

وی در خصوص وضعیت اساتید این گرایش در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: اساتید این رشته عمدتا از میان متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی هستند هرچند که در ارائه برخی از دروس از متخصصان سایر رشته ها ازجمله حوزه رایانه و فناوری اطلاعات نیز می توان بهره گرفت.

در این گرایش برخلاف دیگر گرایش های علم اطلاعات و دانش شناسی، بعد فنی بسیار پررنگ تر است و تعدادی دروس با ماهیت فنی مهندسی ارائه می شود.

رداد تصریح کرد: در دانشگاه امام رضا(ع) در حال حاضر سه عضو هیأت علمی تمام وقت با مرتبه استادیاری مشغول به تدریس هستند که برخی از دروس مستقیما در حیطه تخصص آنهاست و برای برخی از دروس نیز از اساتید متخصص و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کتابخانه های دیجیتالی

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کتابخانه های دیجیتالی