مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 ساعت 13:352016-04-25اقتصادي

استفاده از سیستم های تصفیه در کاهش عوارض آلودگی هوا موثر است


استفاده از دستگاه های تصفیه هوای استاندارد که دارای تکنولوژی مناسب و فیلترهای تخصصی جهت حذف تمام آلاینده های فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیک باشد، - می تواند کیفیت زندگی و سلامت روزانه را به شدت ارتقا دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی منصوری مهربانی، محقق و کارشناس سلامت با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: آلودگی هوا که هر ساله با شروع فصل سرما در کلانشهرهای ایران به ویژه پایتخت مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

حاصل زندگی شهرنشینی، بالا رفتن سرانه مصرف سوخت و انرژی و استفاده از خودرو ها است که افزایش زیادی پیدا کرده است.

به گفته کارشناسان، اگر وضع به همین صورت پیش برود در آینده ای نه چندان دور آمار بیماری های مرتبط با این مشکل مانند بیماری های ریوی و قلبی بیش از سه برابر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون سند و طرح جامع در بحث کاهش آلودگی هوای تهران زیاد است اما معدودی از آنها علمی و دارای پشتوانه کارشناسانه است.

بر همین اساس باید بودجه محدودی که در بحث کاهش آلودگی هوای تهران داریم در بهترین جا صرف کنیم که بیشترین کارایی و تاثیر را داشته باشد.

آلودگی هوا مشکلی است که باید از منبع رفع شود، وقتی که این آلودگی وارد هوا شد، دیگر راهکار محدودی برای کاهش آن وجود دارد و این راهکارها که برای کاهش آلودگی هوا ارائه می شود به ندرت کارشناسی و اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سیستم های تصفیه در کاهش عوارض آلودگی هوا موثر است

استفاده از سیستم های تصفیه در کاهش عوارض آلودگی هوا موثر است