مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1395 ساعت 01:202016-04-07اقتصادي

شهرهای بزرگ با ایستگاه های راه آهن خود چه کردند؟+نقشه


انتقادها از باقی ماندن مجموعه راه آهن در شهر تهران در حالی بالا گرفته است که به نظر می رسد تجربه جهانی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت جهان عکس این رفتار را نشان می دهد.

- تجربه ساخت ایستگاه های بزرگ را ه آهن در مراکز بزرگترین پایتخت های اقتصادی جهان حاکی از آن است که راه آهن نه تنها در حومه نیست که در مرکز توجهات قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در اوایل هفته قبل شهردار تهران در سخنانی رسما اعلام کرد که این نهاد پیشنهاد انتقال راه آهن تهران به مناطق حومه ای شهر را ارائه داده و آمادگی این را دارد که نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهد.

هر چند این مساله خیلی زود با واکنش مسوولان وزارت راه و شهرسازی مواجه شد ومدیرعامل راه آهن در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد نه تنها این شرکت برنامه ای برای خروج از تهران ندارد که حتی برنامه ریزی برای ساخت ایستگاه های جدید را نیز با قدرت ادامه می دهد اما به نظر می رسد این برنامه ریزی با مخالفانی جدی همراه خواهد بود که احتمالا در مراحل بعدی نیاز به برقراری و هماهنگی با آنها وجود دارد.

جدیدترین کسی که در این رابطه اظهار نظر کرده سردار سیدتیمور حسینی است که به عنوان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ انتقال پایانه های مسافربری مانند ایستگاه راه آهن را از شهر تهران امری ضروری دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای بزرگ با ایستگاه های راه آهن خود چه کردند؟+نقشه

شهرهای بزرگ با ایستگاه های راه آهن خود چه کردند؟+نقشه