مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1395 ساعت 11:002016-03-30اجتماعي

عملیات والفجر8 شاهکار دفاع مقدس است


عملیات والفجر 8 شاهکار رزمندگان در دفاع مقدس و اوج اقتدار آنها بود.

- مرتضی شیروی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران به راهیان نور گفت: از دی ماه 88 تا کنون در طول سال زیارتگاه والفجر 8 همچون دیگر اماکن متبرکه برای همه عاشقان باز است.

وی با بیان اینکه در طول سال صدها هزار نفر از محل عملیات والفجر 8 بازدید کردند، افزود: هرساله کاروان راهیان نور دانش آموزی به صورت سازماندهی شده از مهر تا آذر ماه و در مرحله دوم از بهمن تا 25 اسفند به مناطق جنگی جنوب و منطقه فاو اعزام می شوند.

مدیر زیارتگاه فاو با بیان اینکه مردم دهه سوم اسفند در این زیارتگاه حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: همه ساله مراسم مفصل تحویل سال نیز با حضور خدام بومی و غیر بومی برگزار در این مکان متبرک به خون شهدا با حضور مردم عاشق برگزار می شود.

وی افزود: شهدا زمانی جوانان این مرز و بوم بودند و وقتی کشور به آنها نیازمند شد جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با شهادت خود برای کشور عزت و سربلندی آفریدند و دندان طمع دشمن را کشیدند و امروز باید از این ایثارگران و پایمردان تقدیر شود.

شیروی با بیان اینکه شهدای دیروز، جان شیرین شان را هدفمند، با معرفت و شناخت برای ارزش های اسلامی نثار کردند، اظهار کرد: حضور در این یادمان ها نوعی تقدیر از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات والفجر8 شاهکار دفاع مقدس است

عملیات والفجر8 شاهکار دفاع مقدس است