مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1395 ساعت 08:352016-03-23بين الملل

گردشگران 17 کشور جهان در اردوهای راهیان نور


فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از سفر 760 گردشگر خارجی از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن شاهوارپور در منطقه عملیاتی فتح المبین در شوش خوزستان اظهار کرد: گردشگرانی از کشورهای آمریکا کانادا، آفریقا، کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله عراق ، لبنان، هند، پاکستان، گرجستان، ترکیه، کویت، سوریه، فلسطین و اردن در مناطق عملیاتی خوزستان دیده شدند.

وی با بیان اینکه این گردشگران از 17 کشور جهان در سفر به خوزستان از یادمان های دفاع مقدس دیدن کردند، گفت: این گردشگران از یادمان های شلمچه، طلاییه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین فکه، چذابه، اروند کنار، پاسگاه زید، پادگان دو کوهه و مسجد جامع خرمشهر دیدن کردند.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان افزود: این گردشگران خارجی از اواخر اسفند 94 تا دوم فروردین 95 در سفر به خوزستان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

سردار شاهوارپور حضور کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی در مناطق عملیاتی استان خوزستان از اواخر اسفند ماه تاکنون را پر شور و حماسی دانست و بیان کرد: روند حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان خوزستان روزانه در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران 17 کشور جهان در اردوهای راهیان نور

گردشگران 17 کشور جهان در اردوهای راهیان نور