مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1395 ساعت 10:162016-03-20سياسي

کاروان راهیان نور دانش آموزی مشهد مقدس وراد خوزستان شد


با هدف آشنایی با ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و تجلیل از نقش شهدای جنگ تحمیلی کاروان راهیان نور دانش آموزی مشهد مقدس وراد خوزستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با هدف آشنایی با ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و تجلیل از نقش شهدای جنگ تحمیلی کاروان راهیان نور دانش آموزی مشهد مقدس وراد خوزستان شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد آرمان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: راهیان نور ترویج کننده پیام عاشورا و فرهنگ ایثار و مقاومت در دوران معاصر و منطبق با الگوی اسلامی و انقلابی ما است.

وی افزود: کاوران دانش آموزی خراسان رضوی شامل 84 دانش آموز مقطع تحصیلی متوسطه است که با هدف بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس وارد استان خوزستان و شهرستان اندیمشک شده اند.

مسئول کاروان راهیان نور دانش آموزی خراسان رضوی عنوان کرد: دانش آموزان و کاروان راهیان نور خراسان رضوی با دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی خوزستان شده و پس از بازدید از این مناطق رهسپار مشهد مقدس خواهند شد.

وی گفت: کاروان راهیان نور دانش آموزی خراسان رضوی با حضور در شهرستان اندیمشک و بازید از یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس این شهرستان از نمایشگاه و تجهیزات نظامی تیپ 72 زرهی دوکوهه و نمایشگاه زهراییان بازید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان راهیان نور دانش آموزی مشهد مقدس وراد خوزستان شد

کاروان راهیان نور دانش آموزی مشهد مقدس وراد خوزستان شد