مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اسفند 1394 ساعت 14:202016-03-19اجتماعي

استقرار 28 پست ایمنی و سلامت در جاده های استان یزد


معاون جوانان هلال احمر استان از راه اندازی 28 پست ایمنی و سلامت در جاده های استان خبر داد که با همکاری یک هزار جوان یزدی در جاده های استان مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، "حامد صدیقی"با اشاره به آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفندماه و ادامه ی آن تا پانزدهم فروردین ماه، تصریح کرد: هدف از راه اندازی این پست ها، کاهش تصادفات جاده ای، ارتقای فرهنگ ایمنی و سلامت،ارتقای فرهنگ رانندگی و کاهش تلفات جاده ها در سفرهای نوروزی است.

وی ادامه داد: جوانان حاضر در پست های نوروزی، برای کاهش تصادفات، نقشه نقاط پرخطر جاده های استان را در اختیار مسافران نوروزی قرار می دهند تا با آگاه سازی مسافران، از بروز حوادث جاده ای بکاهند.

به گفته ی صدیقی، یکی دیگر از خدمات این طرح ملی، ارائه اطلاعات درباره بیماری های دیابت و فشار خون به مسافران نوروزی است و تست قند خون و فشار خون هم در ایستگاه های سنجش سلامت برای مسافران نوروزی متقاضی انجام می شود.

وی همچنین از راه اندازی ایستگاه های سلامت با حضور پزشکان داوطلب در پست های طرح ملی ایمنی و سلامت خبر داد و گفت: این خدمات در پست های واقع در ورودی و خروجی هر شهرستان به مسافران نوروزی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 28 پست ایمنی و سلامت در جاده های استان یزد

استقرار 28 پست ایمنی و سلامت در جاده های استان یزد