مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اسفند 1394 ساعت 18:262016-03-17اقتصادي

استاندار آذربایجان شرقی: میوه قاچاقی نداریم


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید نداریم، گفت: میوه قاچاق وارد استان نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده اظهار داشت: هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز نداریم.

وی افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان، میوه مورد نیاز مردم استان در ایام عید، تامین شده و هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

جبارزاده خاطرنشان کرد: سایر اقلام مورد نیاز مردم از جمله مواد پروتیینی و مرغ و تخم مرغ نیز به وفور در بازار موجود است و مردم مشکلی در این خصوص نخواهند داشت.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص کیفیت میوه شب عید توزیع شده در استان نیز گفت: امسال کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی هم در زمان خرید میوه مورد نیاز استان و هم در زمان توزیع نظارت کافی بر کیفیت میوه ها داشته اند و میوه هایی که به دست مردم می رسد کاملا باکیفیت و دستچین شده است.

جبارزاده اضافه کرد: از نظر قیمت نیز نظارت لازم در بازار اعمال می شود و مطمئنا با بازرسی های صورت گرفته اجازه نمی دهیم مردم دچار ضرر و زیان شوند.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت قاچاق میوه در استان، گفت: آذربایجان شرقی در همسایگی مرزهای قاچاق میوه قرار ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی: میوه قاچاقی نداریم

استاندار آذربایجان شرقی: میوه قاچاقی نداریم