مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اسفند 1394 ساعت 09:312016-03-15سياسي

در اقدامی تحسین برانگیز صورت گرفت تجلیل شهرداری نوشهر از زحمات پاکبانان


شهرداری نوشهر در اقدامی تحسین برانگیز از زحمات و خدمات پاکبانان تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، صبح امروز در مراسمی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر نوشهر و با حضور فرماندار نوشهر و اعضای شورای شهر، در محل رستوران شیک و وزین بندر نوشهر برگزار شد، از خدمات یک ساله پاکبانان نوشهری با اهدای هدایا تجلیل شد.

وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات یک ساله پاکبانان ، اظهار کرد: کار شما پاکبانان در امتداد کار پزشکان است و بهداشت و سلامت فضای شهری را رقم می زنید.

علی شادمان با قدردانی از شهردار نوشهر در ابتکار عمل به دلیل نام گذاری پاکبان برای نیروهای خدماتی شهرداری نوشهر، افزود: کار پاکبانان برای کالبد شهر درمان کننده است و قدر و منزلت شما پاکبانان در امتداد پزشکان است.

شهردار نوشهر نیز با اشاره به اینکه این مراسم صرفاً به پاس زحمات مجموعه نیروهای خدماتی شهرداری نوشهر برپا شد، اظهار کرد: پیام ما به این عزیزان زحمت کش و ساعی این است که بگوییم به یاد آنها هستیم و زحمات و تلاش های آنها را که در سرما و گرما و از صبح زود تا پاسی از شب مشغول به پاکیزگی شهر هستند را ارج می نهیم.

فرهاد بنی شیخ الاسلامی با بیان اینکه پاکبانان جزیی از ما هستند و همه با هم برابریم، تصریح کرد: اگر پاکبانان نباشند مدیریت شهری معنا و مفهوم خود را از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اقدامی تحسین برانگیز صورت گرفت تجلیل شهرداری نوشهر از زحمات پاکبانان

در اقدامی تحسین برانگیز صورت گرفت تجلیل شهرداری نوشهر از زحمات پاکبانان