مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 13:512016-03-14اقتصادي

قاچاق کالا اشتغال را از بین می برد


استاندار تهران با گلایه از ورود برخی کالاهای قاچاق به تهران گفت: قاچاقی که وارد استان تهران می شود 100 درصد اشتغال را از بین خواهد برد و نیازمند یک عزم ملی برای مبارزه با آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، سید حسین هاشمی روز دوشنبه در یازدهمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران این موضوع را بیان کرد و اظهار داشت: موضوع قاچاق کالا از گذشته تاکنون مطرح بوده و نیازمند یک تحلیل جامع از سوی مراکز علمی و تحقیقاتی درباره ان هستیم.

وی افزود: با وجود صرف هزینه های زیاد درباره مبارزه با قاچاق کالا ولی همچنان شاهد روند افزایشی قاچاق هستیم.

استاندار تهران با مطرح کردن این پرسش که چطور ممکن است قاچاق کالا با 25 میلیارد دلار در سال گذشته، در حال حاضر به رقم 19میلیارد و 800 میلیون دلار کاهش یابد گفت: این رقم برچه مبنایی است باید تحلیل جامعی ارائه شود.

هاشمی توجه به اصل 44 را یکی از راه های پیشرفت اقتصادی دانست و افزود: در صورت تحقق اصل 44 که یکی از تمهیدات رهبر معظم انقلاب بوده است شاهد تحول اقتصادی خواهیم بود؛ اگر بند آزادسازی اقتصادی در اصل 44 اجرا شود تحولی شگرف رخ خواهد داد و حتی در مورد مبارزه با کالای قاچاق نیز کمک شایانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا اشتغال را از بین می برد

قاچاق کالا اشتغال را از بین می برد