مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اسفند 1394 ساعت 14:412016-03-10بين الملل

هشدار ایالت بایرن آلمان درباره ورود پناهندگان جدید از ترکیه


وزیر داخلی ایالت بایرن آلمان درباره دادن امتیازات زیاد به ترکیه از طرف اروپا برای حل بحران پناهندگان و هجوم جدید پناهجویان از ترکیه در سایه تسهیل ویزا برای شهروندان ترک هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از روزنامه "دی ولت"، "یوخیم هرمان"، وزیر داخلی ایالت بایرن از حزب سوسیال مسیحی آلمان به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در این باره هشدارداد که به ترکیه در بحران پناهندگان امتیازات زیادی داده شود.

وی که در گفتگو با "راینیشن پست" سخن می گفت تصریح کرد که ما نباید با آزادی ویزا برای همه شهروندان ترکیه از جمله کردها یک موج جدید پناهندگان به کشورمان را ایجاد کنیم.

روز دوشنبه سران کشورهای اتحادیه اروپا در نشستی در بروکسل با حضور نخست وزیر ترکیه بر عزم و اراده خود به منظور همکاری با ترکیه برای حل مسئله پناهندگان تاکید کردند.

در مرکز توافق انجام گرفته این مسئله مطرح بود که یونان اجازه دارد همه پناهندگان را که با قایق از سواحل ترکیه به این کشور رفته اند به ترکیه بازگرداند.

در مقابل ترکیه پول بیشتری برای کمک به پناهندگان و چشم اندازی برای تسهیل ویزا در کشورش را از این اتحادیه دریافت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایالت بایرن آلمان درباره ورود پناهندگان جدید از ترکیه

هشدار ایالت بایرن آلمان درباره ورود پناهندگان جدید از ترکیه