مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 21:162016-03-06اجتماعي

فعالیت های فرهنگی برای کاهش تخلفات رانندگی در چهارمحال و بختیاری افزایش یابد


اقدامات فرهنگی در حوزه رانندگی و ترافیک به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در استان باید افزایش یابد و این امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم سلیمانی شامگاه یکشنبه در کارگروه حمل و نقل و ایمنی سفر استان اظهار داشت: استان رتبه برتر را در حوزه کاهش تلفات جاده ای با همت و تلاش راه و شهرسازی، راهنمایی و رانندگی و معاونت فنی استانداری کسب کرده است.

وی به لزوم فرهنگ سازی در حوزه رانندگی و مسائل ترافیکی اشاره کرد و افزود: متأسفانه فرهنگ رانندگی در استان و بسیاری از نقاط کشور پایین است که باید در این راستا فرهنگ سازی مناسب به منظور افزایش سطح ایمنی رانندگی و مسافران در جاده ها صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در برخی موارد عوامل عمرانی مانند نامناسب بودن جاده ها و نبود نیوجرسی سبب بروز حوادث تلخ رانندگی می شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: آمار مربوط به تلفات و تصادفات جاده ای باید به گونه ای تهیه و تدوین شود که اطلاعات دقیقی در خصوص عوامل مؤثر در تصادفات ارائه دهد تا بتوان با تحلیل آن ها روش و راهکار مناسب انتخاب کرد.

وی تصریح کرد: رسانه ها در افزایش فرهنگ رانندگی و ترافیک در بین افراد جامعه سهم زیادی دارند که باید از پتانسیل آن ها به گونه ای شایسته استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی برای کاهش تخلفات رانندگی در چهارمحال و بختیاری افزایش یابد

فعالیت های فرهنگی برای کاهش تخلفات رانندگی در چهارمحال و بختیاری افزایش یابد