مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 12:552016-03-05ورزشي

علی آبادی: اساسنامه فدراسیون فوتبال طبق روال تصویب شد


در حالی که اظهارنظرهای مختلفی درباره تایید شدن یا نشدن اساسنامه فدراسیون فوتبال در هیات وزیران می شود، محمدعلی آبادی، رییس وقت سازمان تربیت بدنی می گوید طبق روال عادی برای تصویب اساسنامه اقدام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در روزهای گذشته افراد و سازمان های مختلفی درباره اساسنامه فدراسیون فو تبا ل به اظهار نظر پرداخته اند.

سه روز پیش سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که با استعلام هایی که از هیات دولت انجام داده اساسنامه فدراسیون فو تبا ل در سال 86 به تایید هیات دولت نرسیده است.

پس از اعلام این خبر، اعضای کمیته انتقالی فوتبال در سال 86 نیز واکنش های مختلف و بعضا متناقضی در این باره از خود نشان داده اند.

محمد خبیری با تاکید بر این که اساسنامه فعلی در سال 86 به تایید هیات دولت رسیده و هیچ شبهه ای در این زمینه وجود ندارد اعلام کرد که مدرک کتبی مبنی بر این موضوع وجود دارد و یک نسخه از آن در اختیار اوست.

اما حسن غفاری، عضو دیگر کمیته انتقالی نظر دیگری دارد.

او می گوید درباره تصویب اساسنامه در دولت هیچ مدرکی در اختیار آنها نیست چرا که در آن زمان کیومرث هاشمی مسئول تایید اساسنامه در هیات وزیران بود و پس از ارائه این اساسنامه به صورت شفاهی اعلام کرد که هیات دولت آن را تایید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی آبادی: اساسنامه فدراسیون فوتبال طبق روال تصویب شد

علی آبادی: اساسنامه فدراسیون فوتبال طبق روال تصویب شد