مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اسفند 1394 ساعت 13:412016-03-01دانش

نخستین همایش یافته های نوین در عصر تکنولوژی و ارتباطات در دانشگاه قم برگزار می شود


نخستین همایش یافته های نوین در عصر تکنولوژی و ارتباطات در دانشگاه قم و به میزبانی دانشگاه پیام نور قم برگزار می شود.

- مجید اسدی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در قم، با اعلام برگزاری این همایش گفت: محورهای این همایش مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، شبکه های کامپیوتری، امنیت اطلاعات و داده کاوی هستند.

وی با بیان اینکه این همایش 16 اسفندماه جاری در سالن شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود، افزود: این همایش با همکاری مرکز علمی- کاربردی استانداری قم، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی قم، مرکز تحقیقات نوآوری و آموزش دانشگاه پیام نور استان قم و مرکز آموزش های تخصصی مرسا و به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم برگزار می شود.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم تصریح کرد: با توجه به ظرفیت علمی دانشجویان و نیاز آن ها به کسب تجارب علمی و پژوهشی در قالب همایش، تصمیم به ایجاد بستری مناسب به منظور تبادل نظر علمی و فنی و نیز ایجاد ارتباط و رقابت های علمی هرچه بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان را کرده است.

اسدی با بیان اینکه دبیرخانه همایش دانشگاه پیام نور قم، واحد شاه سید علی، مرکز شماره سه است، گفت: مهلت ارسال چکیده مقالات تا 10 اسفند بوده و اصل مقالات باید از 28 بهمن تا 10 اسفند ارسال می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش یافته های نوین در عصر تکنولوژی و ارتباطات در دانشگاه قم برگزار می شود

نخستین همایش یافته های نوین در عصر تکنولوژی و ارتباطات در دانشگاه قم برگزار می شود