مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 14:112016-02-22سياسي

استاندار قم: دولت درصدد برون سپاری کارها به مردم است


استاندار قم با بیان اینکه دولت درصدد برون سپاری کارها به صاحبان اصلی آنها یعنی مردم است خاطرنشان کرد: اتحادیه ها با برنامه ریزی صحیح می توانند تحقق این امر را تسریع ببخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در همایش حضور حداکثری در انتخابات، تجلی همدلی و همزبانی که با حضور نمایندگان اصناف استان قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اتحاد ملت ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصناف نقش مهمی در عرصه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه دولت و نظام اسلامی افزایش رفاه مردم را به عنوان یک اولویت دنبال می کنند افزود: با مشارکت فعالان در عرصه های مختلف می توانیم شاهد ارتقاء سطح زندگی و رفع مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

استاندار قم با اشاره به فعالیت 30 هزار صنف در غالب 62 اتحادیه در استان قم ادامه داد: اصناف می توانند دولت را در زمینه اعتلای میهن اسلامی در زمینه های مختلف کمک کنند.

وی با بیان اینکه دولت درصدد برون سپاری کارها به صاحبان اصلی آنها یعنی مردم است خاطرنشان کرد: اتحادیه ها با برنامه ریزی صحیح می توانند تحقق این امر را تسریع ببخشند.

استاندار قم در ادامه دوران سخت تحریم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: گروه مذاکره کننده ایران با برقراری توافق هسته ای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: دولت درصدد برون سپاری کارها به مردم است

استاندار قم: دولت درصدد برون سپاری کارها به مردم است