مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 بهمن 1394 ساعت 17:312016-02-18سياسي

مرکز مدیریت راهبردی افتا خراسان رضوی راه اندازی شد


استاندار خراسان رضوی از راه اندازی مرکز مدیریت راهبردی افتا در این استام و معرفی مسئول آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا رشیدیان عصر امروز در دیدار با دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی کریدور علم و فناوری رضوی طی برنامه ششم توسعه، توجه بیشتری نیز به مسائل فضای مجازی و امنیتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی مرکز افتا در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان افزود: راه اندازی مرکز مدیریت راهبردی افتا در این استان با توجه به حجم سالانه زائران داخلی و خارجی یک ضرورت بود.

رشیدیان بیان کرد: همچنین چشم انداز مشهد 2017 و معرفی شهر مقدس مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و وجود کریدور علم و فناوری رضوی نیز از دیگر مسائلی است که راه اندازی این مرکز در استان خراسان رضوی را ضروری کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز افتا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه ارتقای امنیت شبکه های الکترونیک و سامانه های اطلاعاتی و ارتباطی ایجاد شده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های علمی و تخصصی موجود در استان بهره برداری مناسبی در راستای ارتقای این مرکز صورت گیرد گفت: پیگیری اهداف مرکز در استان و تعامل بهینه با بخش دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مدیریت راهبردی افتا خراسان رضوی راه اندازی شد

مرکز مدیریت راهبردی افتا خراسان رضوی راه اندازی شد