مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 بهمن 1394 ساعت 09:112016-02-17سياسي

دیپلماسی علمی در دانشگاه زابل گسترش یافته است


دیپلماسی علمی در دانشگاه زابل گسترش یافته است.

- .

موسی بهلولی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: نگاه جدیدی بر مدیریت دانشگاه زابل حاکم شده و این نگاه همان تفکر نقدپذیری و استفاده از ایده ها و دیدگاه های تمامی افراد بر مدیریت این دانشگاه است.

رییس دانشگاه زابل ضمن برشمردن برخی از مشکلات و معضلات مهم کنونی افزود: لزوم همکاری و همراهی دانشگاهیان در مسیر حل مشکلات موجود لازم است.

وی موضوعات بسیار مهم شامل ضرورت تاثیرگذاری علمی دانشگاه در ابعاد ملی و جهانی، افزایش استقلال مالی، بهینه سازی و مدیریت منابع انسانی، توجه ویژه به موضوع دانشجوپروری و تولید علم را خاطر نشان نمود و گفت: دانشگاه زابل به عنوان یک واحد جهانی بایستی منطبق بر معیارهای بین المللی در ارتقای جایگاه خود تلاش نماید.

رییس دانشگاه زابل به صرفه جویی های صورت گرفته در چهارچوب استقرار انضباط مالی و نیز ضرورت کنترل و مدیریت هر چه بیشتر منابع و سرمایه های دانشگاه اشاره نمود و تصریح کرد: فعال کردن پروژه های عمرانی به عنوان یک موضوع حائز اهمیت در روند رشد و توسعه دانشگاه مورد تاکید قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر جهانی شدن و توسعه مرزهای علم، به اهمیت گسترش دیپلماسی علمی اشاره و تاکید کرد:کسب رتبه دوم دانشگاه زابل در کشور به عنوان نمادی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی علمی در دانشگاه زابل گسترش یافته است

دیپلماسی علمی در دانشگاه زابل گسترش یافته است