مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 بهمن 1394 ساعت 01:502016-02-14پزشكي

تاکید کارشناسان بر لزوم اجرای نظام پزشک خانواده


همکاری وزارت بهداشت و بیمه های درمانی ضروری است - در ادامه رضا ملک زاده وزیر اسبق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم با حضور در این برنامه با بیان اینکه در بخش سلامت برنامه های خوبی در کشور اجرا شده است افزود: معمولاً در همه کشورها بیمه ها زیر نظر وزارت بهداشت هستند و تجمیع بیمه ها یکی از کلیدی ترین اقداماتی است که باید انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری های غیرواگیر گفت: حدود 80 درصد از بیماری ها و ناتوانی ها درکشور ما ناشی از بیماری های غیرواگیر است.

ملک زاده افزود: در40 سال گذشته امید به زندگی را 22 سال افزایش دادیم و این نشان می دهد پیشگیری ها را به خوبی انجام و آموزش را توسعه دادیم.

در ادامه یعقوبی گفت: بر اساس قانون، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید با همکاری نهادهای مربوط در زمینه بیمه های سلامت، سیاست گذاری کند.

وی با بیان اینکه همکاری ها میان وزارت بهداشت و بیمه ها باید بیشتر شود افزود: سیاست ها در این زمینه باید واحد باشد.

در ادامه کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط تصویری با این برنامه در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون برنامه بدون نقص درحوزه بهداشت و درمان در کشورمان نداشتیم گفت: در این زمینه تحقیقاتی در مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت انجام دادیم که بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کارشناسان بر لزوم اجرای نظام پزشک خانواده

تاکید کارشناسان بر لزوم اجرای نظام پزشک خانواده