مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 20:112016-02-14سياسي

دوره تربیت محقق ویژه وهابیت پژوهی برگزار می شود


مدیر روابط عمومی مؤسسه تحقیقاتی دارالإعلام لمدرسه اهل البیت(ع) از جذب دانش پژوه، ویژه دوره های نقد اندیشه های وهابیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی نسب در این باره گفت: این دوره در راستای دفاع از مکتب اهل بیت(علیهم السلام) و نقد اندیشه های وهابیت از میان برادران طلبه و از طریق آزمون ورودی برای سال تحصیلی 95 96 برای تعداد محدودی دانش پژوه برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این دوره ها، اولویت با کسانی است که در زمینه نقد وهابیت، کتاب، مقاله و آثار علمی داشته و فارغ التحصیل رشته های تخصصی به ویژه مؤسسه شیعه شناسی، کلام، مذاهب اسلامی، در راه حق و دانشگاه ادیان و مذاهب باشند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه تحقیقاتی دارالإعلام درباره مزایای شرکت در این دوره یادآور شد: علاوه بر پرداخت شهریه مناسب به قبول شدگان و امکان استفاده از منابع کتابخانه ای و اینترنتی مؤسسه، به پذیرفته شدگان نهایی گواهی اتمام دوره تربیت محقق اعطا می شود.

همچنین برگزیدگان می توانند پس از اتمام دوره در بخش تحقیقاتی مؤسسه دارالاعلام مشغول به کار شوند.

گفتنی است التزام به مقررات آموزشی مؤسسه، اتمام پایه دهم و حداقل یک سال شرکت در درس خارج، موفقیت در آزمون کتبی و موفقیت در مصاحبه حضوری از شرایط شرکت در این دوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تربیت محقق ویژه وهابیت پژوهی برگزار می شود

دوره تربیت محقق ویژه وهابیت پژوهی برگزار می شود