مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 19:462016-02-14اقتصادي

استفاده بهینه از زمین های کشاورزی قزوین در دستور کار قرار گیرد


با توجه به ظرفیت بسیا بالای کشاورزی دشت قزوین از یک سو و کمبود آب از سوی دیگر استفاده بهینه از زمین های کشاورزی قزوین در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین فریدون همتی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان تعاون روستایی که در دفتر استاندار قزوین برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین یکی از استان های بسیار پرظرفیت در زمینه کشاورزی است و لی کمبود آب سبب شده تا نتوان به صورت کامل از این ظرفیت استفاده کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه سالانه 800 متر مکعب اضافه برداشت در استان قزوین داریم تصریح کرد: این موضوع سبب شده تا بسیاری از زمین های کشاوری بلا استفاده و بایر بماند، در همین راستا استفاده بهینه از زمین های کشاورزی قزوین باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کشاورزی یکی از راه ها تحقق اقتصاد مقاومتی است تأکید کرد: مشکلات بخش کشاورزی و صنعت در استان باید به سرعت و بدون از دست رفتن زمان حل شود تا سرمایه گذار و تولیدکننده دلسرد نشود.

استاندار قزوین بیان کرد: تشکل های مردمی در بخش کشاورزی می توانند نقش مهمی داشته باشند اما در این راستا تعاونی های روستایی باید با شیوه های به روز و مدرن کشاورزی آشنا شوند ودوره های آموزشی لازم برای آنها برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بهینه از زمین های کشاورزی قزوین در دستور کار قرار گیرد

استفاده بهینه از زمین های کشاورزی قزوین در دستور کار قرار گیرد