مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 17:562016-02-14سياسي

ابراز تمایل غنا برای بهره مندی از تجربه های امنیتی ایران


هماهنگ کننده ارشد امنیتی غنا در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که کشورش مایل به بهره مندی از تجربه های امنیتی ایران به ویژه در زمینه مقابله با تروریسم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم"، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در دیدار یاو دونکور هماهنگ کننده ارشد امنیتی غنا، بر گسترش روابط میان ایران و کشورهای آفریقایی و به ویژه استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد تاکید کرد.

شمخانی از احساس تبعیض، محرومیت اقتصادی و فقر فرهنگی به عنوان زمینه هایی که می تواند موجب جذب جوانان به جریان های تروریستی شود نام برد و اظهار داشت: جامعه جهانی باید ضمن تلاش مشترک برای رفع این ریشه ها، بسترهای شکل گیری تروریسم به عنوان اصلی ترین تهدیدکننده امنیت و ثبات در جهان را از میان بردارد.

امیر دریابان شمخانی با بیان اینکه ریشه تروریسم در منطقه و جهان از جمله آفریقا یکسان است تاکید کرد: مبنای ایدئولوژیک و منابع پشتیبانی مالی و تسلیحاتی از گروه های تروریستی کاملا شناخته شده و یکسان بوده و تنها با اراده ای جهانی امکان مسدودسازی این مسیرها فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به رفتارهای دوگانه برخی کشورهایی که طی سال های متمادی مبدا و منشا تروریسم بوده اند و اکنون ادعای تشکیل ائتلاف برای مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تمایل غنا برای بهره مندی از تجربه های امنیتی ایران

ابراز تمایل غنا برای بهره مندی از تجربه های امنیتی ایران