مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 15:552016-02-14سياسي

کمبود فضای مناسب مشکل عمده مؤسسات جامعه القرآن است


کمبود فضای مناسب مشکل عمده مؤسسات جامعه القرآن است و حضور خیرین در این عرصه می تواند راه گشای هرچه بهتر فعالیت های قرآنی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، حجت الاسلام محمدحسین طباطبایی در حاشیه دیدار با فعالان قرآنی استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مؤسسه جامعه القرآن کشور در حال حاضر با 800 شعبه فعال در واحدهای خردسالان و بزرگسالان خواهر و برادر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 هزار حافظ قرآنی در شعب جامعه القرآن در سطح کشور تربیت شده اند، گفت: این آمار جدای از حفاظی است که در اجزای دیگر تاکنون دوره های حفظ را با موفقت گذرانده اند.

طباطبایی با اشاره به استفاده از ابزار و شیوه های نوین در ارائه آموزش های قرآنی، تصریح کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت رسانه های نوین در ارائه آموزش های قرآنی، شیوه های جدید به ویژه در زمینه آموزش کودکان و خردسالان در دستور کار قرار دارد که از آن جمله می توان به روش اشاره و همچنین روخوانی مخصوص اشاره کرد.

مدیر مؤسسه جامعه القرآن کشور با اشاره به اینکه تا کنون 40 کتاب در زمینه آموزش های قرآنی به زبان های زنده دنیا ترجمه شده است ، خاطرنشان کرد: تربیت مربیان قرآنی از سایر کشورها نیز در دستور کار قرار دارد که از طلاب علاقه مندی که در حوزه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای مناسب مشکل عمده مؤسسات جامعه القرآن است

کمبود فضای مناسب مشکل عمده مؤسسات جامعه القرآن است