مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 15:562016-02-14حوادث

علت پلمپ رستوران معروف مشخص شد


شب گذشته شعبه سهروردی چلوکبابی معروف «نایب» در تهران به دستور «مقام قضایی» پلمپ و تعطیل شدو علت آن استفاده از رنگ های غیر مجاز خوراکی به جای زعفران و رنگ های مجاز عنوان شده است.

- شب گذشته شعبه سهروردی چلوکبابی معروف نایب در تهران به دستور مقام قضایی پلمپ و تعطیل شدو علت آن استفاده از رنگ های غیر مجاز خوراکی به جای زعفران و رنگ های مجاز عنوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شعبه سهروردی از مجموعه چلوکبابی های مشهور نایب که در خیابان سهروردی شمالی واقع است، شب گذشته با حضور ماموران مرکز بهداشت شمال تهران، واحد بهداشت محیط پلمپ شد.

بر اساس بنری که بر سر در این رستوران نصب شده مرکز بهداشت شمال تهران علت این اقدام را استفاده از رنگ غیرمجاز اعلام کرده است.

این در حالی است که در تماس خبرنگاران با این شعبه، پذیرش این رستوران اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی به دلیل تعمیرات ساختمانی رستوران تعطیل می باشد! و از علت واقعی تعطیلی شعبه متبوع خود سخنی بیان نکرد.

یکی از مدیران شعب این رستوران گفت: من از این ماجرا مطلع نیستم، اما باور اینکه یکی از شعب نایب، از محصول بی کیفیت استفاده کرده باشد، کمی دشوار است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شعب نایب، واحد نیست، ادامه داد: مجموعه رستوران های نایب را عده ای نوادگان جناب نایب اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت پلمپ رستوران معروف مشخص شد

علت پلمپ رستوران معروف مشخص شد