مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 15:562016-02-14اقتصادي

رییس سازمان تعاونی روستایی قزوین خبر داد فعالیت 149 تعاونی روستایی در سطح قزوین


رییس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین گفت: در حال حاضر 149 تعاونی روستایی در سطح این استان فعال بوده و این تعاونی ها در مجموع 105 هزار و 584 نفر عضو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، ناطق معین الدین در دیدار با حسین صفایی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تعاونی روستایی استان قزوین فقط در سه شهرستان این استان دفتر دارد و از 92 پست سازمانی 44 پست مربوط به راننده و نگهبان است.

وی اضافه کرد: کمبود نیروهای فعال در تعاونی روستایی برای تصدی پست های آن مشکلاتی را به وجود آورده است زیرا حجم کارهایی که انجام می شود، بسیار زیاد است.

رییس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین عنوان کرد: با وجود کشاورزی بودن این استان و حجم بالای کارهای مرتبط با حوزه کشاورزی تعداد نیروهای فعال در حوزه تعاون روستایی استان قزوین بسیار کم است.

معین الدین تصریح کرد: گردش مالی شبکه تعاونی های روستایی این استان در سال گذشته 2 هزار و 250 میلیارد تومان بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 149 تعاونی روستایی در سطح استان قزوین فعال بوده و این تعاونی ها در مجموع 105 هزار و 584 نفر عضو دارد.

رییس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین یادآور شد: همچنین تعاونی روستایی این استان یک هزار نفر حقوق بگیر دارد که از دولت حقوق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان تعاونی روستایی قزوین خبر داد فعالیت 149 تعاونی روستایی در سطح قزوین

رییس سازمان تعاونی روستایی قزوین خبر داد فعالیت 149 تعاونی روستایی در سطح قزوین