مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 15:552016-02-14سياسي

آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران زنجان


مدیر حوزه علمیه الزهراء (س) زنجان، از آغاز ثبت نام حوزه علمیه خواهران الزهراء (س) خبر داد و گفت: این حوزه همچون سال های قبل از بین علاقه مندان به تحصیل معارف دینی ثبت نام به عمل می آورد.

- رقیه سپهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: زنان از نقش تربیتی آشکاری در جامعه برخوردار هستند.

هر اندازه زنان از تربیت اخلاقی خوبی بهرمند باشند فرزندان صالح و با ایمانی تحویل جامعه می دهند، پس لازمه این عمل داشتن تربیت صحیح زنان است که باید از بنیان درست باشد.

وی افزود: نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند و زمانی که این قشر از آگاهی لازم در حوزه معارف دین برخوردار باشند می توانند این معارف را ابتدا در کانون خانواده و سپس در جامعه آموزش دهند و این کار موجب تضمین سلامت جامعه می شود.

سپهری تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی نقشی که برای بانوان در خصوص تربیت دینی تعیین شده بود با مشکلاتی که بر سر راهش قرار داشت به حد ایده آل خود نرسید و هنوز برای رسیدن به هدف فاصله دارد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه بستر بسیار خوبی را برای فراگیری نقش تربیتی بانوان فراهم می کند که هر ساله طالبان دروس حوزوی با ثبت نام در حوزه های علمیه به وظیفه خطیر خود در تربیت و پرورش پی برده اند و با تکیه بر مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران زنجان

آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران زنجان