مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 15:552016-02-14ورزشي

در فیفای من فساد وجود ندارد،سو استفاده سیاسی فوتبال را می کشد


دبیرکل یوفا و نامزد ریاست فیفا در انتخابات پیش رو گفت: در ایران ژن های بخصوصی هستند که استعداد خارق العاده ای برای فوتبال ایجاد کرده اند.

- بله! درست است که فوتبال مهم است اما توسعه فوتبال خیلی مهم تر است؛ باید به آقایان و بانوان این فرصت را بدهیم که فوتبال بازی کنند، باید فرصت توسعه را به باشگاهها بدهیم؛ به عنوان مثال در ایران باشگاههایی هستند که می توانند صدها هزار نفر را به ورزشگاه بیاورند، باید ببینیم که چگونه می توانیم با باشگاها همکاری داشته باشیم مهم این است که فوتبال توسعه یابد و در همه جا برگزار شود.

- از فوتبال بانوان صحبت کردید، قطعا می دانید که بانوان ایرانی از استعداد خوبی در فوتبال برخوردارند و با توجه به شرایط مخصوصی که دارند اما در فوتبال موفق بودند.

بله! من انسان بسیار انعطاف پذیری هستم واین موضوع باعث می شود به همه افکار احترام بگذارم؛ مهم این است که مسابقاتی داریم که بانوان می توانند در آن شرکت کنند و هرکاری که بتوانم برای برگزاری مسابقات فوتبال بانوان ضمن احترام به قوانین داخلی کشورها انجام می دهم.

امروز با مسئول بانوان فدراسیون فوتبال صحبت کردم و بسیار برایم جالب بود که اقدامات بسیار زیادی برای فوتبال بانوان در ایران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فیفای من فساد وجود ندارد،سو استفاده سیاسی فوتبال را می کشد

در فیفای من فساد وجود ندارد،سو استفاده سیاسی فوتبال را می کشد