مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 13:202016-02-14بين الملل

فرمانده نیروهای ائتلاف در افغانستان: دیگر خروج از افغانستان مطرح نیست


فرمانده در حال کناره گیری نیروهای ائتلاف در افغانستان زمانی که 18 ماه پیش به افغانستان آمد تا کارش را در این سمت آغاز کند قرار بود به جنگ در این کشور پایان دهد اما در آستانه واگذاری این مسئولیت به جانشینش گفت: - ما برای این که بمانیم اینجا هستیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، ژنرال جان اف.

کمپبل، فرمانده نیروهای ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا در افغانستان بود که به زودی از این سمت کنار رفته و ژنرال جان دبلیو.

نیکولسن به عنوان جانشین وی در این سمت در اوایل ماه مارس آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

کمپبل در جریان آنچه که آخرین کنفرانس خبری اش با اصحاب رسانه در این سمت قلمداد می شد، گفت: نه فقط آمریکا بلکه کل جامعه بین الملل در حال حاضر مشغول صحبت درباره تعهد بلندمدت به افغانستان هستند.

وی ادامه داد: من میخواهم هم به مردم افغانستان اطمینان داده و هم در پیامی به طالبان بگویم: در سال 2015 آنها فکر می کردند که همه افغانستان را ترک خواهند کرد اما الان می گویم می توانید به انتظار برای چنین اتفاقی ادامه دهید اما چنین چیزی دیگر مطرح نیست.

کمپبل خاطر نشان کرد، اختیاراتی که باراک اوباما رییس جمهور آمریکا به وی در خصوص هدف قرار دادن شبه نظامیان داعش در افغانستان از طریق حملات هوایی و عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروهای ائتلاف در افغانستان: دیگر خروج از افغانستان مطرح نیست

فرمانده نیروهای ائتلاف در افغانستان: دیگر خروج از افغانستان مطرح نیست