مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 13:202016-02-14اقتصادي

دریاچه شیرابه به زودی خشک می شود


معاون خدمات شهری شهرداری تهران از خشک شدن دریاچه شیرابه ظرف یک ماهه آینده خبر داد و افزود: در حال حاضر 90 درصد این دریاچه خشک شده است و 10 درصد باقی مانده نیز ظرف یک ماه آینده خشک خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری ایسنا، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی در کنار سامانه ریجکت سوز مجتمع آرادکوه گفت: شیرابه ای که در این مجتمع به صورت یک دریاچه تشکیل شده بود ظرف 60 سال گذشته در اینجا به وجود آمده بود که با توجه به راه اندازی تصفیه خانه شیرابه در حال حاضر توانسته ایم 90 درصد این دریاچه را خشک کنیم و 10 درصد مابقی نیز به زودی خشک خواهد شد تا این معضل بزرگ پایتخت به طور کامل حل شود.

وی افزود: بهره گیری از نیروگاه های خورشیدی در دنیا مرسوم شده است و در کشور ما نیز در سال های گذشته با توجه به اقدامات انجام شده گام های بلندی برداشته شده است.

وی با اشاره به فعالیت یک ساله زباله سوز پایتخت گفت: برخلاف برخی گفته ها مبنی بر توقف فعالیت زباله سوز مجتمع آرادکوه باید اعلام کنیم به هیچ عنوان فعالیت این مجموعه متوقف نشده است و تنها در برخی مواقع برای تعمیرات و اورحال کوره ها برای مدت محدودی فعالیت یکی از کوره ها متوقف شده است.

اما هیچ گاه این نیروگاه خاموش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاچه شیرابه به زودی خشک می شود

دریاچه شیرابه به زودی خشک می شود