مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 12:262016-02-14اجتماعي

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اولویت مهم بهزیستی است


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی رساندن زنان سرپرست خانوار به سطح مطلوبی از توانمندی را از اولویت های این نهاد عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، بهروز رفیعی پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی کارآفرینی گروهی که ویژه گروه های همیار، کارشناسان و مددکاران همیار زنان سرپرست خانوار برگزار شد، اظهار داشت: این کارگاه به منظور ارتقاء کیفیت گروه های همیار، توانمندسازی موفق جامعه هدف و تشکیل گروه های همیار فعال و کارآفرینی گروهی به مدت دو روز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رساندن زنان سرپرست خانوار به سطح مطلوبی از توانمندی از اولویت های بهزیستی است، تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار یکی از گروه های آسیب پذیر جامعه هستند که با توجه به رشد فزاینده آمار آنها در سال های اخیر، چگونگی رسیدگی به مسائل مختلف مبتلا به زندگی ایشان تبدیل به چالشی مهم در ایران شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: در بین تجربه های متعددی که در این راستا وجود دارد، توجه به کارآفرینی گروهی از عوامل مؤثر بر توانمندی زنان سرپرست خانوار در راستای تأمین معیشت و مدیریت امور خود و افراد تحت تکفل این قشر به شمار می رود.

رفیعی خاطرنشان کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به منظور پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار بوده و هدف آن رساندن این زنان به سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اولویت مهم بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اولویت مهم بهزیستی است