مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 11:202016-02-14اقتصادي

چشم بادامی ها به سمنان آب می آورند؟


پروژه انتقال آب خزر به کویر مرکزی و از جمله استان سمنان، یکی از پرسروصداترین پروژه های مطرح شده در دولت دهم بود که عملاً در آن دولت در حد حرف و شعار و تعیین بودجه هایی برای مطالعه و چند کار نمادین نظیر کلنگ زنی صرف، - باقی ماند.

محمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، از آمادگی سرمایه گذاران چینی و ژاپنی برای اجرایی شدن پروژه انتقال آب خزر به استان سمنان خبر داد.

وی با بیان این که در دولت پیشین در خصوص این پروژه تقریباً تنها به یک کلنگ زنی صرف، بسنده شده است، افزود: پروژه انتقال آب خزر به استان سمنان، پروژه ای است که در صورت اجرایی شدن، معضل کم آبی این استان را برای همیشه برطرف و آن را متحول می کند.

خباز، از برگزاری یک جلسه با مسئولان ارشد کشوری و موثرین استان در خصوص این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: در گذشته گفته می شد که آب منتقل شده به استان سمنان در این پروژه، گران ترین آب ایران است در صورتی که اصولاً چنین ادعایی از اساس حقیقت ندارد.

ارزان ترین آب ایران استاندار سمنان، با بیان این که آب منتقل شده به کرمان هر مترمکعب حدود 12 هزار تومان و آب منتقل شده از خلیج فارس به چادر میلن از قرار هر مترمکعب 5800 تومان است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که برآوردهای ما نشان می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم بادامی ها به سمنان آب می آورند؟

چشم بادامی ها به سمنان آب می آورند؟