مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 11:102016-02-14فرهنگي

کتاب جدید «هری پاتر» نیامده پرفروش شد


نسخه نمایش نامه «هری پاتر و فرزند ملعون» پیش از انتشار در تابستان سال جاری میلادی در قالب رمان هشتم این مجموعه، در صدر فهرست فروش آمازون قرار گرفت.

- نسخه نمایش نامه هری پاتر و فرزند ملعون پیش از انتشار در تابستان سال جاری میلادی در قالب رمان هشتم این مجموعه، در صدر فهرست فروش آمازون قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمتر از 24 ساعت پس از اعلام جی.

کی.

رولینگ مبنی بر این که هشتمین قسمت از سری رمان های هری پاتر تابستان امسال به بازار خواهد آمد، نمایش نامه هری پاتر و فرزند معلون که دستمایه نگارش این رمان جدید دوقسمتی است به صدر فهرست فروش سایت آمازون و فروشگاه های کتاب واتراستونز انگلیس راه یافت.

جیمز دانت رییس ارشد ارجرایی کمپانی واتراستونز انگلیس با توجه به اشتیاق فراوان علاقه مندان، با پیش بینی فروش بی سابقه برای این کتاب جدید اظهار کرد: "رمان دوقسمتی هری پاتر و فرزند ملعون که قرار است از 31 جولای 2016 و یک روز پس از اجرای نمایش آن در لندن روانه بازار شود قادر است رکورد فروش تمامی هفت کتاب قبلی این مجموعه را زیر سایه خود قرار دهد.

در زمان انتشار قسمت های قبلی این مجموعه کتاب ، کتاب فروشی های انگلیس تا نیمه شب به فعالیت خود ادامه می دادند تا پاسخگوی اشتیاق فراوان علاقه مندان به مجموعه داستان های هری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب جدید «هری پاتر» نیامده پرفروش شد

کتاب جدید «هری پاتر» نیامده پرفروش شد