مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 09:562016-02-14حوادث

با تلاش مأموران پلیس فتا در فارس هکر پایان نامه فروش دستگیر شد


با تلاش مأموران پلیس فتا فارس فردی که در فضای مجازی به بهانه فروش پایان نامه های دانشگاهی اقدام به هک و برداشت از حساب های بانکی افراد می کرد دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز به نقل از اداره اطلاع رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، رییس پلیس فتا این استان از دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی با انتشار خبری با موضوع، فروش مقالات علمی و انجام پروژه های دانشجویی با قیمت پایین، اقدام به کلاه برداری می کرد.

سرهنگ سید موسی حسینی افزود: چند دانشجو به عنوان شاکی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کردند برای انجام پروژه دانشگاهی خود به سایتی برخورد می کنند که تعداد بسیاری از پروژه ها و مقالات دانشجویی با موضوعات و رشته های مختلف را با قیمتی مناسب برای فروش داخل سایت خود گذاشته که بعد از ورود به درگاه بانک به منظور خرید مقاله و یا پایان نامه موردنظر با پیام خطای انجام تراکنش امکان پذیر نیست مواجه شده و پس از مدتی حساب های این افراد تخلیه می شود.

وی اضافه کرد: با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا، کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی خود موفق به رمزگشایی پرونده شدند.

حسینی گفت: در این بررسی ها مشخص شد درگاه بانکی که افراد پس از انتخاب مقاله موردنظر به آن انتقال داده می شوند یک درگاه بانک جعلی فیشینگ بوده که تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلاش مأموران پلیس فتا در فارس هکر پایان نامه فروش دستگیر شد

با تلاش مأموران پلیس فتا در فارس هکر پایان نامه فروش دستگیر شد