مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 09:102016-02-14سياسي

پیروز انتخابات خواهیم بود


حجت الاسلام سیدهادی خامنه ای می گوید پیروزی الزاما در این خلاصه نمی شود که تعداد زیادی از اصلاح طلبان در مجلس باشند و رای بیاورند، به نظر من پیروزی این است که ما بتوانیم خود را به مردم خوب بشناسانیم و به آنها بگوییم که در کشور چه می گذرد.

- این نماینده مجلس ششم همچنین معتقد است مواضع همه اصلاح طلبان با هم یکی نیست پس قطعا شخصی مثل علی مطهری در لیست اصلاح طلبان جا دارد.

حجت الاسلام سیدهادی خامنه ای با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با تاکید بر حضور گسترده اصلاح طلبان در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: سعی و کوشش اصلاح طلبان مبنی بر اینکه ما به هر قیمتی در انتخابات شرکت می کنیم ثابت می کند ما درون نظام هستیم و برخلاف نظر و آرزوی آنها از نظام جدا نمی شویم.

خامنه ای با اشاره به رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب تصریح کرد: پس از این ماجرا، ناامیدی امری طبیعی است چرا که وقتی یک عده برای برنامه ای از چند سال قبل خود را آماده می کنند و ناگهان مانعی این وسط جلوی همه کارهایشان را می گیرد طبیعتا انسان دچار ناامیدی می شود.

این نماینده مجلس ششم با بیان اینکه در کارهایی که باید با نیت خدایی و تکلیف الهی صورت گیرد همان طور که همه گفته اند ناامیدی نباید جایی داشته باشد، افزود: ناامیدی مربوط به زمانی است که از نتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروز انتخابات خواهیم بود

پیروز انتخابات خواهیم بود