مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 09:062016-02-14سياسي

فارس خبر می دهد شهر اکسیژن ایران؛ نیازمند توجه جدی


شمال هر گوشه اش جذاب و دیدنی است، اما شهر مرزن آباد یا آنچه که به تعبیر جدید شهر اکسیژن ایران نام گرفته است، مشکلات زیرساختی فراوانی دارد که از سوی رییس شورای شهر مرزن‎آباد مطرح شده و نیازمند گره گشایی جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" در شهرستان چالوس به مشکلات زیرساختی مرزن آباد اشاره کرد و گفت: نبود راه های مواصلاتی مانند اتوبان، آزادراه و کمربندی و .

، نداشتن امکانات و ماشین آلات برای سرویس دهی به شهروندان و گردشگران در ایام پیک تعطیلات مشکلات این منطقه را دوچندان می کند و همه موارد ذکر شده نشان از این دارد که امکانات موجود در مرزن آباد برای تامین نیازهای مردم منطقه ناکافی است.

*عدم تجهیز امکانات برای جلوگیری از حوادث جاده ای وی افزود: موضوع جمع آوری زباله، نبود امکانات در مواقع بروز خطراتی مانند آتش سوزی در خارج از محدوده و حریم مصوب شهر و تصادفات جاده ای از مسیر کندوان تا شهر مرزن آباد از جمله مشکلاتی است که نیاز به تجهیز امکانات دارد.

رییس شورای اسلامی شهر مرزن آباد با انتقاد از وضعیت محدوده و حریم شهر نیز بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت و نبود موقعیت مناسب جغرافیایی و از آنجاییکه بیشتر اراضی این منطقه در سطح شیبدار واقع شده و بلااستفاده است، مشکلات زیادی را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد شهر اکسیژن ایران؛ نیازمند توجه جدی

فارس خبر می دهد شهر اکسیژن ایران؛ نیازمند توجه جدی