مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 02:262016-02-13دانش

1740 دانشجو در دانشگاه آزاد علوم پزشکی زاهدان تحصیل می کنند


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: هزار و 740 دانشجو در دانشگاه آزاد علوم پزشکی زاهدان تحصیل می کنند.

- عباسعلی معین در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: نیاز است که مراکز بهداشتی، کلینیک‎های سلامت و حتی بیمارستان‎های آموزشی، درمانی و پژوهشی هم در سطح شهر زاهدان و هم در دیگر شهرستان‎های استان سیستان و بلوچستان راه‎اندازی و در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: خوشبختانه با هدف کاهش مشکلات سلامت در استان، نخستین مرکز شبانه روزی با عنوان کلینیک سلامت فرهیختگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افتتاح شد.

وی گفت: با توجه به امکانات و توانمندی‎های دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و همکاری‎های انجام شده بین وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‎های سطح استان، در آینده‎ای نزدیک شاهد توسعه رشته‎های علوم پزشکی در مقاطع دکترای عمومی مثل داروسازی، دندان‎پزشکی و تاسیس همه رشته‎های کارشناسی در حوزه سلامت هستیم.

معین درباره فعالیت کلینیک سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کردتصریح کرد پزشک عمومی در سه شیفت صبح، عصر و شب مستقر، یک متخصص داخلی و متخصص‎هایی چون مامایی، دندان‎پزشکی و دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1740 دانشجو در دانشگاه آزاد علوم پزشکی زاهدان تحصیل می کنند

1740 دانشجو در دانشگاه آزاد علوم پزشکی زاهدان تحصیل می کنند