مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 00:462016-02-13اقتصادي

استاندار قم مطرح کرد ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در توسعه فضاهای فرهنگی


استاندار قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم و خیرین در توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه مساجد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای ائمه جماعات بخش های استان با ابراز امیدواری از گشایش در فضای پسابرجام در کشور اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به توفیقات بیشتری در حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه دست یابیم.

وی با بیان کثرت و حجم بالای کارهای اولویت دار در استان قم اضافه کرد: با توجه به وضعیت دولت و کاهش تخصیص بودجه ها سرعت اجرای پروژه ها در استان کم شده است.

استاندار قم در ادامه ضرورت تأمین هزینه های مقاوم سازی مساجد و فضاهای آموزشی در بخش های مختلف استان اشاره و تصریح کرد: در کنار همکاری دستگاه ها استفاده از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه فضاهای فرهنگی دارد.

صادقی همچنین با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: نباید تعهدات خود با ملت شریف و شهید پرور ایران را از یاد ببریم و در ازای خلوص نیت و استقامت این عزیزان باید هر آنچه در توان داریم برای بهبود معیشت آنها فراهم کنیم.

استاندار قم در پایان نیز حضور حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: کاندیداها و طرفداران آنها باید رعایت اخلاق و رقابت سالم را در دستور کار قرار دهند و از هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم مطرح کرد ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در توسعه فضاهای فرهنگی

استاندار قم مطرح کرد ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در توسعه فضاهای فرهنگی