مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 22:312016-02-13سياسي

معاون رییس جمهور: تلاش برای تحول اقتصادی، برجام دوم است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تلاش برای تحول و پیشرفت اقتصادی کشور مأموریت دوم دولت یازدهم پس از موفقیت در مأموریت اول یعنی توافق برجام و در واقع برجام دوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمانداری ویژه شهرستان ری، شهیندخت مولاوردی در همایش انقلاب اسلامی، زنان و مشارکت سیاسی با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری، امام جمعه شهرری، مسئولان شهرستان و جمع کثیری از زنان فعال شهرستان در عرصه های فرهنگی در سالن جلسات اداره جهاد و کشاورزی برگزار شد، با بیان این که دولت موفق شد تا وعده رفع تحریم ها و اصلاح نگرش جهانیان به ایران و ایرانیان را با موفقیت به اتمام برساند، اظهار داشت: مقدمه تحولات اقتصادی کشور باز تعریف جایگاه ایران در دنیا بود.

مولاوردی گفت: امسال که به سمت اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در حال حرکت هستیم، در شرایطی بزرگداشت ایام دهه فجر را برگزار می کنیم که کشور در شرایط سختی به سر می برد و پس از 12 سال توانستیم با رهبری و زعامت رهبر معظم انقلاب، درایت و تدبیر رییس جمهور، نجابت و صبوری ملت ایران و تلاش و فعالیت تیم مذاکره کننده هسته ای توافقات برجام را به نتیجه برسانیم.

وی تحول اقتصادی کشور را تحول دو نامید و افزود: رونق اقتصادی کشور در پرتو صادرات غیرنفتی و ایجاد فرصت های شغلی جدید فراهم می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: تلاش برای تحول اقتصادی، برجام دوم است

معاون رییس جمهور: تلاش برای تحول اقتصادی، برجام دوم است