مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 20:052016-02-13سياسي

گفته و شنیده های انتخاباتی


گفته می شود شب نامه ای که در آن از یکی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت و از عملکرد نمایندگان 9 دوره مجلس گذشته انتقاد شده است در یکی از شهرهای جنوب کشور توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در این شب نامه آمده است: ای کسانی که خود را ناجی می دانید ما جوانان اکنون شغل و رفاه می خواهیم تا بتوانیم زندگی کنیم و با آرامش تشکیل خانواده دهیم.

در شب نامه پرسیده شده است:چرا رسانه های اجاره ای به دنبال شایعه سازی، دروغ پردازی و بزرگنمایی برای یک نامزد انتخاباتی خاص هستند؟ پیشتر یک منبع آگاه در این شهر از دستگیری دو جوان به دلیل توزیع شب نامه خبر داده بود.

** شنیده شد که یکی از نمایندگان دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و داوطلب انتخابات دوره دهم مجلس در یکی از شهرهای غربی در بیانیه ای به سخنان هفته گذشته رییس هیات نظارت بر انتخابات این شهر واکنش نشان داد زیرا رییس هیات نظارت گویا این نامزد را متهم به قتل سه شهروند در جریان انتخابات دوره هفتم کرده است.

او در جوابیه ای نوشت:اگر اینجانب باعث آن حادثه بودم چرا شورای محترم نگهبان انتخابات را تایید کرد؟ آیا با این گفته انتخابات را زیر سئوال نبرده اید؟ آیا زیر سئوال بردن یک انتخابات قانونی، فتنه گری نیست؟ او ادامه داد: در جریان حادثه، بنده در جلسه استانداری بودم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفته و شنیده های انتخاباتی

گفته و شنیده های انتخاباتی