مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 18:262016-02-13سياسي

رییس جمهور از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد


رییس جمهور در پیامی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری تسنیم"، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور ملت شریف و بیدار ایران در همایش بزرگ ملی 22 بهمن و نمایش وحدت و همدلی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تأکید کرد که این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏ های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

متن کامل پیام حجت الاسلام روحانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف و بزرگوار ایران بار دیگر حضور باشکوه و عزّت‏ آفرین شما ملت بزرگ و انقلابی در جشن سی و هشتمین بزرگداشت خیزش الهی مردم ایران زمین، پیام روشن انقلاب را در سرتاسر جهان طنین انداز کرد.

درود خداوند به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مؤمن و ولایت‏مدار که با بصیرت و آگاهی و در میثاقی تازه، پیوند ناگسستنی خود را با اهداف و آرمان های بلند نظام اسلامی نشان دادید و حماسه‏ ای نوین در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدید.

این حضور معنادار و باشکوه، تجلی ایستادگی بر ارزش‏ های اسلامی و بازتاب عزم راسخ امتی نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است؛ انقلابی که یکی از عمیق ترین تحولات اجتماعی-سیاسی تاریخ بشری را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد

رییس جمهور از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد