مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 18:162016-02-13ورزشي

از هفته بیست و ششم لیگ آزادگان نفت به شهرداری رسید


هفته بیست و ششم لیگ آزادگان در حال فردا در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می شود که نفت مسجد سلیمان از شهرداری اردبیل پذیرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، بازی های هفته بیست و ششم لیگ آزادگان در حالی فردا بعد از ظهر در مناطق مختلف کشور پیگیری می شود که تیم شهرداری اردبیل در ورزشگاه شهید محمدی جنوب کشور به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود تا با این تیم دیداری حساس را برگزار کنند.

شاگردان احمدزاده بعد از بردهای شیرین خانگی و تساوی خارج از خانه در چند هفته اخیر با روحیه ای مناسب قصد دارند تا تیم حریف را در خانه متوقف کنند تا با کسب سه امتیاز بازی وضعیت خودشان را در جدول رده بندی سر و سامان بدهند و از رده سیزدهم فعلی به رده های میانی جدول بکشانند.

تیم شهرداری اردبیل که همسایه نفت مسجد سلیمان قرار گرفته در رده دوازدهم است، تلاش می کند تا در کنار کسب هر سه امتیاز بازی، بازی خارج از خانه مناسبی را نیز به نمایش بگذارد تا با گذر از حریف جنوبی خود بتواند در ادامه رقابت ها، هفته آینده نیز در اول اسفندماه در اردبیل میزبان نساجی مازندران باشد.

تیم نفت مسجد سلیمان که هفته گذشته یک تساوی را مقابل مس کرمان تجربه کرد، برابر تیمی قرار می گیرد که با دو گل در هفته گذشته حریفش ایرانجوان بوشهر را در تختی شکست داده و با روحیه کامل آماده است تا در یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هفته بیست و ششم لیگ آزادگان نفت به شهرداری رسید

از هفته بیست و ششم لیگ آزادگان نفت به شهرداری رسید