مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 17:462016-02-13اجتماعي

گردشگری زمستانی کهگیلویه و بویراحمد در کما/جشنواره برفی دنا لغو شد


یازدهمین ماه از زمستان 94 در حالی روزهای پایانی خود را در کهگیلویه وبویراحمد سپری می کند که گردشگری زمستانی این استان که پیش از این نیز چنگی به دل نمی زد با لغو جشنواره برفی دنا به کما فرو رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، زمستان امسال نیز با برف و بارانش مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید تا باز نشان دهد که این استان به عنوان یکی از استان های چهارفصل ایران، مستعد رونق گردشگری زمستانی است.

کهگیلویه وبویراحمد اگرچه به دلیل موقعیت مناسب کوهستانی و دامنه های برف گیر در برخی از مناطق آن، شرایط ایده آلی برای توریسم زمستانی دارد، اما آنگونه که باید زیرساخت ها برای این نوع گردشگری در این استان مهیا نیست و این موضوع یکی از مهم ترین موانع جذب گردشگران زمستانی در این استان محسوب می شود.

پیست اسکی کاکان در دامنه های رشته کوه زاگرس و قله دنا و در 18 کیلومتری شهر یاسوج، یکی از مستعدترین نقاط این استان برای رونق گردشگری زمستانی است.

این پیست با طول 600 و عرض 150 متر، به سبب واقع شدن در ارتفاعات هیجان انگیز دنا و همچنین نزدیکی به استان های گرم جنوبی ، به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین اماکن تفریحی زمستانی در جنوب کشور به شمار می آید که با وجود محروم بودن از ابتدایی ترین زیرساخت ها، تاکنون دو جشنواره برفی را به خود دیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری زمستانی کهگیلویه و بویراحمد در کما/جشنواره برفی دنا لغو شد

گردشگری زمستانی کهگیلویه و بویراحمد در کما/جشنواره برفی دنا لغو شد