مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 16:112016-02-13اجتماعي

واحدهای صنعتی و خدماتی سبز معرفی می شوند


مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در روز دوشنبه 26 بهمن ماه خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، حمید جلالوندی با بیان این مطلب افزود: گزارش گیری و فرآیندها نشان می دهد که کمیته بررسی صلاحیت ها در انتخاب شرکت ها برای احراز عنوان سبز وسواس داشته است.

وی ادامه داد: طی 17 سال گذشته ، تجارب ما برای انتخاب واحدها به عنوان واحد سبز سال به سال افزایش یافته و احتمال بروز خطا در این جهت تا حد ممکن کاهش داشته است.

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: بعد از این همه سال ها، دقت در گزینش ها و امتیاز دهی ها از حیطه سلیقه و اعمال نظر شخصی فراتر رفته و ملاک های بسیار دقیق تر بدست آمده است.

جلالوندی افزود: در سال جاری با وجود اینکه انتظار می رفت به تناسب افزایش تعداد ثبت نام کنندگان این رقابت، شمار برندگان تندیس و لوح جشنواره افزایش یابد، اما چنین نشد و در عمل آنچه که تحقق یافت انتخاب 20 شرکت صنعتی از میان 288 شرکت صنعتی و 14 شرکت از بین 196 واحد خدماتی بود.

وی ادامه داد: در جشنواره حاضر فقط 34 شرکت از بین 487 شرکت داوطلب به مرحله نهایی رسیده و افتخار کسب عنوان واحد سبز صنعتی و یا خدماتی را بدست آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی و خدماتی سبز معرفی می شوند

واحدهای صنعتی و خدماتی سبز معرفی می شوند