مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 15:252016-02-13دانش

فراخوان جایزه «شهید علیمحمدی» برای رساله های دکترای ریاضی


پژوهشگاه دانش های بنیادی وزارت علوم با همکاری بنیاد ملی نخبگان، اولین دوره جایزه شهید علیمحمدی برای رساله های دکترای ریاضی را که در سال های 1392 تا 1394 دفاع شده اند، - برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، رساله هایی در این جایزه شرکت داده می شوند که با تایید سه عضو هیات علمی استادیار به بالا متشکل از استاد راهنما و دو عضو هیات علمی دیگر به عنوان رساله ممتاز شناخته شوند و کتبا توسط استاد راهنما معرفی و مدارک آن ها در سایت پژوهشگاه دانش های بنیادی وزارت علوم تا تاریخ 31 تیرماه 1395 بارگذاری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنده یاد دکتر مسعود علیمحمدی، استاد پایه 22 فیزیک دانشگاه تهران 22 دی ماه 1388 هنگام خروج از منزل خود در اثر انفجار بمبی کنترل از دور که در یک موتورسیکلت به فاصله یک متری از در ورودی منزل به یک درخت بسته شده بود، به شهادت رسید.

علیمحمدی که متولد سوم شهریور ماه 1338 بود، پس از اخذ دیپلم از دبیرستان شهریار قلهک در سال 56، تحصیلات کارشناسی خود را در رشته فیزیک در دانشگاه شیراز آغاز کرد و پس از فارغ التحصیلی در سال 64 در دوره کارشناسی ارشد فیزیک دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد.

وی در سال 67 تحصیلات خود را در نخستین دوره دکتری فیزیک نظری دانشگاه صنعتی شریف پی گرفت و در مهر ماه سال 71 به عنوان نخستین دانش آموخته دکتری فیزیک داخل کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جایزه «شهید علیمحمدی» برای رساله های دکترای ریاضی

فراخوان جایزه «شهید علیمحمدی» برای رساله های دکترای ریاضی