مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 14:062016-02-13اقتصادي

فارس گزارش می دهد اقدام وزارت نفت که به گمان متهم نفتی غیرقانونی است


در حالی بابک زنجانی نسبت به تصاحب اموالش در خارج از کشور ابراز نارضایتی کرده است که این کار با حکم قانون صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی " بیست و پنجمین جلسه رسیدگی به متهم نفتی در حالی هفته گذشته به پایان رسید که بابک زنجانی در دفاعیات خود پای اصغر هندی مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت را نیز به این پرونده باز کرد.

زنجانی در این جلسه دادگاه با اشاره به اینکه متأسفانه در کارشناسی ابتدایی اموال، اموالم را 2 هزار و 900 میلیارد تومان ارزیابی کردند که به این مسئله اعتراض کردیم و کارشناسان دیگری برای ارزیابی ورود پیدا کردند اما در کارشناسی های بعدی به جای اینکه ارزش اموال زیاد شود جمع نهایی آنها به 2 هزار و 520 میلیارد تومان رسید، افزود: این در حالی بود که فردی به نام هندی بسیاری از اموال من را در امارات به نام خودش کرده بود.

بررسی " از اظهارات بابک زنجانی نشان می دهد اواخر مهر ماه سال جاری وزارت نفت ایران روند قضایی و البته قانونی تصاحب اموال بابک زنجانی را در خارج آغاز کرد و در اولین اقدام خواهان تمام سهام یک شرکت هوایی ترک شد به طوری که وزارت نفت ایران، مراحل قانونی شکایت و تصاحب اموال بابک زنجانی را در ترکیه آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد اقدام وزارت نفت که به گمان متهم نفتی غیرقانونی است

فارس گزارش می دهد اقدام وزارت نفت که به گمان متهم نفتی غیرقانونی است