مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 14:012016-02-13سياسي

سال 94؛ بدترین سال از نظر منابع بودجه ای بود


هیچ سالی در طول 37 سال انقلاب بدتر از سال 94 از نظر منابع بودجه ای وجود نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز موزه کتاب و میراث مستند ایران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جمعی از وزرا و چهره های فرهنگی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی افتتاح شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور مهمان ویژه آیین موزه کتاب و میراث مستند ایران بود که در این راستا ارائه سخنرانی پرداخت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرهنگی بود، اظهار داشت: رهبری و مردم ایران همواره به دنبال احیای ارزش های اعتقادی، زدودن ظاهر فساد بداخلاقی ها، نابرابری ها و استقلال و پیشرفت بوده اند.

جهانگیری با بیان اینکه تا تحقق کامل ارزش های انسانی و اخلاق ملی در ایران راه طولانی در پیش داریم، اظهار داشت: با صلابت این مسیر باید دنبال شود بنده مدیر اجرایی هستم و حوزه فعالیتم کارهای توسعه ای بوده و در این راستا تلاش کردم.

وی تأکید کرد: توسعه همه جانبه کشور بدون تقویت بنیان علمی و فرهنگی ناممکن و ناقص است و در این راستا اساس توسعه فرهنگ بالا بردن بالندگی اندیشه هاست و هیچگاه توسعه در بستر ذهنی بسته شکل نخواهد گرفت.

جهانگیری اضافه کرد: باید محیط آزادی برای بالندگی اندیشه ها فراهم شود و یکی از نمادهای بالندگی چگونگی فهمیدن کتاب است در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 94؛ بدترین سال از نظر منابع بودجه ای بود

سال 94؛ بدترین سال از نظر منابع بودجه ای بود