مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 14:002016-02-13سياسي

حدادعادل: اصولگرایان فقط یک لیست دارند


سخنگوی شورای ائتلاف اصول گرایان گفت: ممکن است یک عده ای که اصولگرا هستند در لیست هایی با نام اعتدال و حامیان دولت باشند، اما من پیش بینی نمی کنم که یک لیست اصولگرای دیگری در جنب لیست ما شکل بگیرد.

- غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به لیست ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد.

وی ادامه داد: بعید است که اصولگراها لیستی تحت عنوان اصولگرا بدهند؛ ممکن است یک عده ای که اصولگرا هستند در لیست هایی با نام اعتدال و حامیان دولت باشند اما من پیش بینی نمی کنم که یک لیست اصولگرای دیگری در جنب لیست ما شکل بگیرد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان همچنین در خصوص نگاه این ائتلاف به مسائل اقتصادی و معیشتی نیز تاکید کرد: برجام را هم یک فرصت می دانیم هم یک تهدید؛ برجام فرصت است اگر از این رفع تحریم ها و گشایش هایی که ایجاد می شود، برای تقویت اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

همچنین برجام تهدید است اگر این رفع تحریم ها و گشایش ها منجر به این شود که ایران بازار محصولات خارجی شود و صنعت داخلی صدمه ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: اصولگرایان فقط یک لیست دارند

حدادعادل: اصولگرایان فقط یک لیست دارند