مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 13:552016-02-13سياسي

توصیه حجت الاسلام ماندگاری به خادمان راهیان نور


خادم شهداء به دنبال مادیّات نیست و تلاش می کند تا در پایان برنامه بزرگی همچون راهیان نور، مدالی معنوی به روح بلند او اعطا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگ حماسه حجت الاسلام ماندگاری در محفل خادمین شهدای استان قزوین که غروب جمعه(23 بهمن ماه) در محل معراج شهدای قزوین برگزار شد توضیح داد: هدایت مردم و نصرت دین دو سنت قطعی خداوند است که او از هیچ یک از آنها کوتاه نمی آید.

شهداء از خداوند خواستند و واسطه هدایت خلق و نصرت دین خدا شدند، بصورتی که اگر در هر نقطه ایی از عالم که هدایت دینی انجام و دین خدا منتشر شود، شهدا در ثواب آن شریک هستند.

وی ادامه داد: خادمان شهدا می خواهند به مقام کسی برسند که خادمی او را انجام می دهند و خادم می تواند به جایگاهی دست یابد که از اهل بیت(ع) باشد، همانگونه که پیامبر اسلام(ص) سلمان فارسی را از اهل بیت (ع) دانست.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: خادمان شهدا نیز باید همانند آنان، توفیق عمل به دو سنت قطعی خداوند را طلب کنند در تجارتی پرسود، منافع پایان ناپذیر آخرت را از درگاه خداوند متعال خواستار شوند.

شرط اول قدم گذاشتن در این راه، حضور در مسیر شهدا، ایمان به عالم غیب خواهد بود.

همچنین خادم شهدا به دنبال مادیّات نیست و تلاش می کند تا در پایان برنامه بزرگی همچون راهیان نور، مدالی معنوی به روح بلند او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه حجت الاسلام ماندگاری به خادمان راهیان نور

توصیه حجت الاسلام ماندگاری به خادمان راهیان نور