مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:552016-02-13حوادث

ماجرای نوزاد ربایی در یک بیمارستان مشهد


زنی که نوزاد تازه متولد شده ای را از بیمارستان 17 شهریور مشهد ربود، در کمتر از 30 ساعت شناسایی و با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان ادامه داد: بعدازظهر دوشنبه گذشته بود که کادر پرستاری بیمارستان از ربوده شدن نوزاد دختر تازه متولد شده مطلع شدند.

این درحالی بود که هنوز مادر این نوزاد که فرزندش را از طریق عمل جراحی سزارین به دنیا آورده بود در اتاق ریکاوری قرار داشت و نمی دانست چه حادثه تلخی روی داده است.

با گزارش ماجرای آدم ربایی به کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، همهمه ای در مرکز درمانی به وجود آمد، چراکه احتمال خرید و فروش نوزاد وجود داشت و افراد دیگری نیز در معرض اتهام قرار می گرفتند.

دقایق به کندی سپری می شد و پدر و مادر نوزاد دچار اضطراب و دلهره شدیدی بودند.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) دستور داد تا این پرونده به طور ویژه در دایره مبارزه با آدم ربایی و با نظارت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رییس اداره جنایی) مورد رسیدگی قرار گیرد.

این گزارش حاکی است: بلافاصله گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی وارد عمل شدند و تحقیقات پلیسی خود را از مرکز درمانی که تنها سرنخ این پرونده بود آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نوزاد ربایی در یک بیمارستان مشهد

ماجرای نوزاد ربایی در یک بیمارستان مشهد